25 thoughts on “Despre Intermittent Fasting și cum funcționează”

Slabire prin metoda fasting. Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite

  • Vreau sa slabesc 35 kg
  • FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice
  • Arbonne slăbire

Care sunt argumentele contra fasting intermitent? Fasting intermitent: ce este?

Dieta intermittent fasting – meniu if omad, cum functioneaza, ce se consuma, ce avantaje are

Fasting intermitent este un tip de dietă cu restricție intermitentă de calorii. Cu alte cuvinte, este un termen modern care descrie perioadele de post practicate în diverse variante. Dieta postului intermitent nu se bazează pe alegerea sau excluderea unui anumit tip de alimente. Nu este o listă cu alimente permise sau interzise.

Slăbești cu postul intermitent? - ce spun studiile

În schimb, se bazează pe alegerea intervalului de timp în care ne hrănim. Tot ceea ce mănânci în 24 de ore trebuie să slabire prin metoda fasting într-un interval de timp, de obicei același.

De exemplu, dacă alegi să mănânci într-un interval de 8 ore, de la Sau dacă alegi să mănânci dimineața și la prânz, până la micul dejun următor poți practica fasting timp de 16 ore. Fasting alternativ înseamnă că o zi mănânci ceea ce dorești, o zi 24 ore faci fasting.

Este o variantă mai greu de practicat.

kombucha arderea grasimilor

Deși sunt puține studii pe acest tip de dietă, rezultatele obținute sunt încurajatoare atât în ceea ce privește scăderea în greutate. Nu sunt de neglijat nici beneficiile metabolice: scăderea LDL-colesterol, scăderea trigliceridelor, controlul glicemiei, diminuarea rezistenței la insulină.

Ce este fasting modificat?

Water Fasting Eficient pentru Slabit?

Fasting modificat este varianta cel mai ușor de aplicat. Este varianta care seamănă cel mai mult cu postul practicat din motive religioase, în care miercuri și vineri ai niște restricții.

Experienta mea scurta de intermittent fasting

Doar că la fasting restricțiile sunt la numărul de calorii și nu la tipul de alimente. Cea mai cunoscută dietă de fasting modificat este dieta în care 2 zile pe săptămână practicăm fastingul, iar celelalte 5 ne slabire prin metoda fasting normal.

alimente de evitat in cura de slabire

Care sunt argumentele pro fasting intermitent? Chiar și dieta mediteraneană trebuie studiată ca principii de bază dacă nu aparții zonei mediteraneene. Ce evităm?

FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice

În cazul postului intermitent este suficient să ne stabilim zilele sau orele de post, fără să ne preocupăm de tipurile de alimente. Evident că varianta ideală este ca în intervalul în care mâncăm, alimentația să fie cât mai echilibrată și alegerile să fie din cele sănătoase. Dar, în orele sau zilele în care alegem să mâncăm, nu trebuie să căutăm să compensăm perioada de post ca și cantitate și număr de calorii.

Deci, cel puțin din ceea ce se știe până în prezent, fastingul este de ales ca dietă de slăbit doar dacă urmărești și celelalte beneficii pe care le aduce.

  • Diete 2000 kcal
  • #CITEȘTE: Câte kilograme poți să slăbești cu postul intermitent - KFetele
  • Costum de slabit gratis soso

Mai ales că efectul de scădere în greutate este mai evident la tineri decât la vârste mai înaintate. În schimb, postul intermitent ar putea fi mai ușor de practicat decât alte diete de slăbit.

Motivul principal este că nu necesită excluderea anumitor slabire prin metoda fasting și nici calculul strict de calorii. La aceștia s-a observat reversia rezistenței la insulină. Efectul a fost menținerea unui bun control al glicemiei și, chiar, renunțarea la tratamentul cu insulină.

Înstudii care au inclus mai multe persoane au concluzionat că rezultatele pozitive sunt clare: greutatea scade, controlul glicemiei este mai bun. Același efect poate fi obținut și cu restricția constantă de calorii, dar postul intermitent ar putea fi o variantă mai ușor de adoptat.

Cum să slăbești rapid?

Dar și prin efectele pozitive de combatere a hipertensiunii, dislipidemiei și diabetului. Se știe că proteina C reactivă este un bun barometru al inflamației. Valorile ei în sânge ne orientează și asupra cauzei destul de corect. Varianta numită proteina C reactivă ultrasensibilă ne indică și riscul cardiovascular.

Please wait while your request is being verified...

Postul intermitent a dovedit că poate reduce valoarea proteinei C reactive, ceea ce înseamnă reducerea inflamației. Efectul a fost mult mai vizibil la persoanele cu obezitate studiul a inclus și persoane cu greutate normală. De asemenea, perioada de practicare a fastingului a fost de peste 8 săptămâni.

Pot apărea: lipsa de energie, durere de cap, senzație de frig, constipație sau modificări ale dispoziției psihice. Dar efectele au fost observate la un număr mic din persoanele incluse în studiu. Foamea a fost principalul fenomen semnalat în prima săptămână de dietă. Jumătate din participanți au consemnat senzația de foame.

Regim de slăbire. Cum slăbești prin fasting?

Dar treptat aceasta s-a diminuat și dieta a putut fi continuată. Totuși se recomandă precauție la persoanele care au diverse afecțiuni.

arderea grasimilor zagreb

Colaborarea cu medicul este totdeauna binevenită. Nu sunt restricții în alegerea grupelor de alimente. Asta poate face din fasting o dietă comodă, ușor de adoptat, dar nu neapărat sănătoasă. De aceea, este recomandabil ca în zilele cu alimentație normală să ne preocupăm să alegem alimente sănătoase.

Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite

Beneficiile fastingului vor fi cu atât mai evidente. Ideea fastingului este ca în zilele cu hrană normală să nu depășim numărul de calorii potrivite cu vârsta și gradul de activitate. Acest target trebuie menținut și în zilele cu hrană normală din cadrul postului intermitent. De reținut: -cercetările asupra postului intermitent sunt în curs -rezultatele de până acum evidențiază multe beneficii, scăderea în greutate fiind doar unul din ele -efectele secundare sunt minore și ușor de controlat Abonează-te la newsletter Pentru a primi pe email cele mai noi articole și anunțuri speciale, abonează-te la newsletter-ul nostru săptămânal!

Macrocomenele pentru cineva care încearcă să piardă în greutate că nu-ți trimitem spam.