7 mituri explicate despre dieta vegana

Diete vegane

Scris de: Elena Oceanu Regimul vegan este de multe tipuri. Testați și alegeți ce vi se potrivește. Regim vegan înseamnă x5 efect de slăbire mult decât un stil alimentar, este un mod de viață care încearcă să excludă orice formă de exploatare a animalelor, indiferent că este pentru hrană, îmbrăcăminte sau orice alt scop.

Primii pasi inainte de a adopta o dieta vegana

Din aceste motive, un regim vegan exclude toate produsele de origine animală, inclusiv carne, ouă și lactate. Există o mulțime de opțiuni vegane delicioase inclusiv pentru burgeri, iaurt, paste, sosuri, dulciuri sau orice alt aliment.

Regim vegan de mai multe tipuri Există mai multe tipuri de regim vegan. Cele mai frecvente includ: Dieta vegană cu alimente integrale: o dietă bazată pe mai multe sortimenete de alimente vegetale integrale, cum ar fi fructe, legume, cereale integrale, leguminoase, nuci și semințe.

Dietele vegane

Dieta vegană cu alimente crude dieta rawvegană : o dietă vegană bazată pe fructe, legume, nuci, semințe și vegetale crude sau preparate la temperaturi mai mici de 48 ° C. Mai e cunoscută sub denumirea de dieta vegană cu conținut scăzut de grăsimi, cu alimente crude sau fructarianism. Crudități până la ora Până la ora Dieta proaspătă: o dietă vegană cu alimente crude.

diete vegane

Cei care o urmează, mănâncă doar crudități sau vegetale preparate la temperaturi scăzute. Dieta vegană cu junk food: o dietă vegană care se bazează foarte mult pe înlocuiori ai cărnii, brânzeturi vegetale, cartofii diete vegane, deserturi vegane și alte alimente vegane procesate.

diete vegane

Ingrediente de origine animală: zer, cazeină, lactoză, gelatină, cochinină sau carmină, izinglass, shellac, L-cisteină, vitamina D3 derivată din produse animale și acizi grași omega-3 din pește. Deci pentru cei care s-au învățat cu carnea și simt lipsa gustului, există și variantele astea sau îți poți face tu însuți așa ceva, astfel încât să nu suferi.

Mă întreb despre Vegan și Vegetarian

Alte soiuri de alge sunt și o sursă importantă diete vegane iod; Drojdie inactivă nutritivă : dacă o adăugați în preparatele vegane, pe lângă faptul că oferă o aromă deosebită, crește și cantitatea de proteine.

Alegeți drojdie inactivă fortificată cu vitamina B12; Cereale integrale și pseudocereale: acestea sunt o sursă excelentă de carbohidrati complexi, fibre, fier, complexul de vitamine B și mai multe minerale; Alimente vegetale încolțite și fermentate: pâine Ezekiel, tempeh, miso, natto, usturoi, murături, kimchi și kombucha conțin adesea probiotice și vitamina K2. Geminarea și fermentarea pot ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea absorbției de minerale; Fructe și legume: sunt alimente excelente pentru a-ți crește aportul de nutrienți.

Vegetalele cu frunze verzi, cum ar fi diete vegane verde, spanacul, kale sunt deosebit de bogate în fier și calciu. Suplimente de luat în considerare În cazul în care ți se pare dificil să consumi zilnic toate alimentele care să-ți asigure aportul optim de vitamine și minerale, poți apela la suplimentele alimentare.

diete vegane

În acest caz, următoarele suplimente pot fi deosebit de benefice când urmezi un regim vegan: Vitamina B12; Vitamina D ; EPA și DHA furnizate din ulei de alge; Fier : trebuie completat numai în cazul unei deficiențe dovedite prin analize.

Atenție, suplimentele de calciu luate în același timp cu suplimentele de fier sau zinc pot reduce absorbția lor; Zincul: nu trebuie luate în același timp cu suplimentele de calciu.

  • Dieta natur house
  • Seminte de canepa in cura de slabire
  • Dieta slabire intr o luna

În jurul acestor leguminoase se contruiesc mesele și gustările. Diete vegane ele asociezi cereale cât mai integrale și restul completezi cu diete vegane, fructe și fructe oleaginoase care sunt foarte valoroase și aici recomand o porție de așa ceva pe zi.

  1. Cum arde grasimea mct
  2. One moment, please
  3. Sus Printre beneficiile oferite de o dieta vegana se numara reducerea nivelului de colesterol si glicemie, mentinerea unui indice de masa corporala optim si prevenirea bolilor cardiovasculare si a cancerului.
  4. Dieta vegană și dieta vegetariană: mituri frecvente - Slab sau Gras
  5. Fast mod de a pierde grasimea bratului

De aici se adaugă grăsimi, poți să mănânci și dulciuri. Site-ul healthline.

Atestarea de

Iată cum arată: Luni Mic dejun: sandviș vegan cu tofu, salată verde, roșii, turmeric și ceai cu lapte vegetal. Prânz: salată cu dovlecel spiralizat și quinoa, cu dressing de arahide.

diete vegane

Cină: mâncare de linte roșie și spanac, pe pat de orez sălbatic. Marți Mic dejun: fulgi de ovăz lăsați la înmuiat peste noapte, cu lapte vegetal, fructe, semințe de chia și nuci.

Prânz: sandviș cu seitan înlocuitor vegan pentru carnevarză murată, ceapă și ciuperci.

Instrumente de sănătate

Cină: paste cu sos bolognese cu linte roșie și o salată. Miercuri Mic dejun: smoothie cu mango și spanac, preparat cu lapte vegetal și o brioșă vegetală cu banane, semințe de in și nuci. Prânz: sandviș cu diete vegane la cuptor și salată de roșii. Cină: chili vegan, pe pat de amaranth.

  • Fiole de slabit natur house
  • Fac sa slabesc
  • Cum să faci fată să piardă în greutate

Joi Mic dejun: pâine integrală prăjită, cu unt de arahide, banane și un iaurt vegetal. Prânz: supă cu tofu, noodles și legume.

diete vegane

Cină: cartofi dulci copți în coajă cu salată verde, porumb, fasole, caju și guacamole. Vineri Mic dejun: omletă vegana ouăle sunt înlocuite cu făină de năut și ceapă și un capucino cu lapte vegetal.

Mariella Baldassarre \

Prânz: tacos vegan cu sos salsa de mango și ananas. Cină: tempeh preparat în tigaie stir-fry cu varză chinezească bok choy și broccoli. Sâmbătă Mic dejun: wrap cu spanac și tofu mărunțit și un pahar diete vegane lapte vegetal.

diete vegane

Prânz: supă de linte roșie cu roșii și slabeste dansand acasa, pâine integrală prăjita și diete vegane. Cină: sushi din legume și supă miso cu edamame.

Dieta vegană: cum arată meniul pentru toată săptămâna

Duminică Mic dejun: clătite vegane cu năut, guacamole și salsa, plus un pahar de suc de portocale. Prânz: tartă quiche vegană cu tofu, alături de legume sotate. Cină: pachețele de primăvară vegane.

Iată câteva variante.