Cum să ardeți brațul și spatele

Cum să ardeți burta și spatele din spate

Picior de 10 minute, umflături și antrenamente acasă - Medic Info Cum să ardeți burta și spatele din spate Avertizare Mușchiul spatelui este un grup muscular mare pe corpul uman, iar antrenarea mușchilor spatelui cu exerciții eficiente vă va ajuta să ardeți calorii și să stimulați metabolismul.

cum să ardeți burta și spatele din spate pentru slăbirea corpului

Dacă nu ai timp să mergi la sală sau nu îți permiți să devii membru, îți poți antrena mușchii spatelui acasă.

Va trebui să elaborați câteva grupuri musculare, cum ar fi mușchii umerilor pe umeri și mușchii superiori ai spatelui; mușchii de împingere se extind de la axilă până la mijlocul spatelui și în josul coastelor; mușchii coloanei vertebrale care se întind pe lungimea coloanei vertebrale; mușchii manșetei rotatorilor sunt localizați în spatele umerilor; iar mușchiul fusului dintre cum să ardeți burta și spatele din spate și mușchii mijlocii ai spatelui.

cum să ardeți burta și spatele din spate retete pentru diete de slabire

În curând îți vei atinge obiectivele de fitness cu cum să ardeți burta și spatele din spate de bază acasă, cum ar fi utilizarea greutății corporale pentru antrenament, combinată cu câteva instrumente simple și ieftine, cum ar fi greutățile. Pași Metoda 1 din 4: Utilizați greutatea corporală Inversați mișcările îngerilor de zăpadă.

Pentru a face acest lucru, extindeți brațele ca un copil întins pe zăpadă. Intindeți-vă pe burtă pe podea sau pe covorul de exerciții. Aduceți mâinile în lateral cu palmele în sus. Aduceți încet brațele în fața umerilor până când vă atingeți capul și degetele mari atingându-vă unul pe celălalt. Întoarceți încet brațele în poziția inițială. Asigurați-vă că păstrați brațele drepte și blocați bine coatele atunci când faceți acest lucru.

Faceți trei seturi cu cinci repetări. Ar trebui să vă odihniți de secunde între seturi. Dacă abia începeți și nu vă simțiți confortabil cu brațele îndepărtate, puteți pur și simplu să vă ridicați brațele în conformitate cu umerii.

Cum să ardeți burta și spatele din spate, Squats: excelent pentru coapsele și coapsele ferme

După aceasta, veți avea suficientă putere pentru a ajunge peste cap. Șoldurile flectate. Puteți să vă antrenați mușchii erecți ai coloanei vertebrale precum și fesierii, coapsele posterioare și mușchii șoldului cu mișcări foarte simple, fără niciun echipament de sprijin.

Navigație secundară Ridică-te drept, cu picioarele puțin mai late decât lățimea umerilor. Apoi pune mâinile pe șolduri. Strângeți puțin umerii pentru a strânge mușchii spatelui. Un cuvânt despre dietă Micul rulou care se varsă peste partea din spate a taliei vă sabotează aspectul șmecher.

Cum să ardeți brațul și spatele

Toată lumea câștigă și depozitează grăsime diferit; bărbații țin adesea greutatea în burtă, iar femeile în șolduri și coapse. Îndoiți-vă încet la talie. Asigurați-vă că umerii sunt aliniați cu șoldurile în timp ce vă aplecați înainte. Îndoiți spatele până când spatele este paralel cum să ardeți burta și spatele din spate podeaua, apoi reveniți încet la poziția inițială.

Faceți acest lucru încet și strângeți mușchii abdominali.

Ardeți burta și spatele grăsimii. Account Options

Începeți cu un set pentru a vă asigura că este potrivit pentru mușchii spatelui. Apoi creșteți treptat cum să ardeți burta și spatele din spate trei seturi cu 10 - 15 repetări. De asemenea, puteți practica în timp ce stați.

Despre durerea de cap și durerea de stomac. Ce trebuie să știi?

Așezați-vă în poziție verticală pe un scaun și așezați picioarele pe podea chiar sub genunchi. Pune-ți mâinile pe șolduri. Strângeți umerii pentru a vă contracta mușchii, apoi aplecați-vă înainte 45 de grade.

Cum să ardeți burta și spatele din spate

Aveți grijă să nu vă îndoiți spatele atunci când faceți mișcare. Acest lucru nu numai că previne antrenamentul muscular al spatelui, dar vă dăunează și coloanei vertebrale. Acest exercițiu este excelent pentru mușchii coloanei vertebrale, glutei și mușchii umerilor.

cum să ardeți burta și spatele din spate burta gras pierde in 3 zile

Ai nevoie doar de un singur loc pentru a te întinde pe podea și nu ai nevoie de alte instrumente. Pierderea în greutate gemenă Tonificați-vă, întăriți și ardeți grăsimea de pe burtă, șolduri, coapse și fund cu acest antrenament de acasă de 10 minute pentru picioare, vagabonzi și tume LBT. Modelând Superman în zbor, vă puteți izola grupurile musculare de bază pentru a le exercita mai eficient.

cum să ardeți burta și spatele din spate slabeste cu cafea si lamaie

Culcați-vă pe burtă și îndreptați-vă brațele și picioarele. Palmele și spatele picioarelor sunt orientate spre sol. Ridicați mâinile și picioarele de pe podea.

  • Înainte de a începe, încălzește-te cu o încălzire de 6 minute.
  • Cum să ardeți brațul și spatele - rentacar-ten.ro
  • In cat timp slabesti 20 kg
  • Meniu dieta rina ziua 2
  • Cum să ardeți grăsimea pe spate - Cum ardeți grăsime pe spate |
  • Top pastile de slabit

Asigurați-vă că păstrați ambele brațe și picioare drepte, menținând în același timp mușchii centrali la locul lor. Gândiți-vă că Superman face o întindere în zbor.

  • Batoane Gummy.
  • Cum să ardeți burta și spatele din spate - Pierderi de pierdere în greutate clipuri
  • Capsule cu ghimbir pentru slabit
  • Idealica picaturi de slabit pareri
  • Cum să pierzi grăsimea lombară Ardeți grăsimea de pe spate
  • Pot sa slabesc in timp ce ttc

Țineți această poziție timp de 15 până la 30 de secunde, apoi coborâți încet brațele și picioarele pe podea. Repetați de trei ori în această poziție, apoi odihniți timp de 30 până la 60 de secunde înainte de a trece la un alt exercițiu. Repetați cu cealaltă mână și picior. Dacă tocmai începeți, încercați să țineți poza Superman timp de cinci secunde, apoi creșteți treptat timpul la 15 până la 30 de secunde.

Încercați poza cobra în yoga.

cum să ardeți burta și spatele din spate pierde sfaturi de grăsime burta

Aceasta este o poziție de yoga pentru începători, care lucrează de la mijlocul spatelui până la partea inferioară a spatelui și ajută la creșterea flexibilității. Stai întins pe burtă pe podea. Îndreptați picioarele înapoi, cu gâtul orientat spre podea. Brațele aproape de corp, coatele îndoite și mâinile aliniate cu umerii.

Strângeți mușchii din spate pentru a vă ridica corpul, folosiți-vă mâinile pentru a vă sprijini. Apăsați picioarele, picioarele și coapsele pe podea. Inspirați în timp îndepărtați succesul pentru pierderea în greutate mamă sănătoasă vă ridicați corpul. Țineți timp de 15 până la 30 de secunde, respirând normal.

HIIT vă poate ajuta să ardeți grasimea mai rapidă, iar acest ghid de experți vă va face să începeți Pierde grăsime de la mijloc Pierderea în greutate sfaturi de actrițe Cam terapiile pentru pierderea în greutate Cum să arzi rapid grăsimea din burtă, Cum să arzi grăsimea din miez Cel mai bun mod pierde grăsimea piciorului Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. Cum să pierzi grăsimea din burtă pentru femei Nu există nici o modalitate de a scăpa complet de grăsime din spate, dar puteți schimba aspectul spatelui dvs.

Coborâți încet corpul până la podea, expirând diete simple de slabit. Repetați de aproximativ 10 ori. Similar cu alte exerciții, încercați să țineți câteva secunde de fiecare dată. Nu este nevoie să exersați în fiecare zi, dar o puteți face de mai multe ori pe săptămână. Exerciții pe perete.

Puteți efectua exerciții simple cu un singur perete. Această metodă este destul de eficientă în prevenirea sau minimizarea durerilor de spate pe care le întâmpinați adesea la locul de muncă.

Cum să ardeți grăsimea pe spate

Stați cu spatele pe perete, cu picioarele la lățimea umerilor și tocurile cu un picior lung de perete. Glisați încet pe perete până când genunchii sunt la un unghi de 90 de grade.

Țineți cinci secunde.

Scapa de grasimea de pe spate Cum scapi de grăsimea de pe abdomen fără dietă Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog - Cum să pierzi grăsimea lombară Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum slăbești sănătos Cum ardem grasimea din jurul taliei Azi vom face un antrenament simplu, dar care da rezultate foarte bune intr-un timp relativ scurt.

Glisați încet înapoi în poziția inițială, apoi repetați de cinci ori. Exersează să tragi bara. Tragerea barelor este un exercițiu popular care folosește o bară staționară pentru a vă trage în sus. Acesta este unul dintre cele mai simple și mai eficiente exerciții pentru mușchii găleții.

Ardeți grăsimea de pe spate. Scapa de grasimea de pe spate

Amintiți-vă că aceasta este o poziție înălțătoare, astfel încât să puteți folosi o bandă elastică pentru a începe dacă este prima dată. Ține-ți mâinile pe bară, făcându-ți brațele puțin mai late decât lățimea umerilor.

Ridicați-vă cu brațele drepte. Îndoiți-vă spatele și trageți corpul în sus până când bărbia dvs. Mențineți-vă postura în partea de sus a fasciculului pentru a prelungi contracția musculară. Apoi reveniți la poziția de pornire și repetați. Puteți schimba aderența pentru a lucra diferite grupe musculare. Clinica generală Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute Metoda Tabata este un tip de antrenament de înaltă intensitate, cum ar fi HIIT, care vă permite să ardeți grăsimi, să vă tonificați corpul și să vă uscați burta petrecând doar 4 minute pe zi.

Astfel, acesta este slăbire ctr de antrenament ideal pentru cei care au puțin timp după muncă pentru a merge la sală, de exemplu. Dacă mâinile tale sunt separate una de cealaltă pe fascicul, va fi dificil să îți tragi corpul în sus, dar vei concentra mai multă energie asupra mușchilor.